facebook_pixel
Ghost Recon Breakpoints “inlevelseläge” har fått datum och trailer

Ghost Recon Breakpoints “inlevelseläge” har fått datum och trailer

Förra veckan meddelade Ubisoft att det upphaussade “inlevelseläget” för det hårt kritiserade Ghost Recon Breakpoint (recension) dröjer lite längre än beräknat. Den ursprungliga planen var att uppdateringen skulle släppas i februari, något som uppenbarligen inte gick vägen.

Nu har man emellertid tagit till den egna hemsidan för att meddela att “The Ghost Experience” (“spökupplevelsen” låter kanske inte riktigt lika coolt?) för Ghost Recon Breakpoint rullas ut den 24 mars.

Vi har också fått en ny trailer som går igenom exakt vad “inlevelseläget” för med sig, däribland “ingen gear-level” och “realistisk loot”, vilket betyder att spelare kan plocka på sig vad de än hittar i den öppna världen. Vidare kan man beväpna med sig med sig ett eller två huvudvapen, aktivera “realistisk ammunition” (du slänger bort hela magasinet när du laddar om) och justera en massa inställningar för uthållighet, hälsoregenerering, antalet tillgängliga bandage och “skaderisker”. Även HUD:en kommer kunna skräddarsys, och så kommer man man kunna begränsa de sociala interaktionerna till hubben i Erewhon. Det “vanliga” spelläget finns fortfarande kvar, och du kommer när som helst kunna byta tillbaka till det från det nya “inlevelseläget”.

Här är en trailer spökupplevelsen i Ghost Recon Breakpoint. Läskigt!

Om skribenten

Benny Holmström

Finlandssvensk anime-, motorsport- och spelentusiast!

Liknande artiklar