Bli medlem på PCGamer:s forum!
Här i PC Gamers forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på PCGamer.se. Läs våra regler.
Rabieskorv
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-06-25
Inlägg 278

Ingen beta här :(

Dock fick jag prova witch doctor på en polares acc, helt fukking awesome :D! dock är betan väldigt väldigt kort :( o synd att han sitter o nöter hela tiden så jag aldrig får prova dom andra klasserna =D

Cirdane
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-24
Inlägg 100

Hah, har varit registrerad för samtliga betatest av Blizzards spel OCH all större MMO's under de senaste 6 åren, de enda beta nycklar jag har fått var en till SWTOR och en till 1st beta event i Rift.

Har inga större förhoppningar denna gång heller.
Man tycker ju att det faktum att jag spelade WoW i nästan 7 år borde inverka på att få invites men tydligen inte.

nicbex
Titel Hemmavan
Registrerad 2001-11-28
Inlägg 210

Nyheten är nästan en vecka sen, gj FZ :)

Zaptagious
Titel Veteran
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 648

Många verkar inte riktigt begripa konceptet bakom en beta. Det är inte tänkt att vara en present från Blizzard till alla deras mest trogna fans utan det handlar om att få spelet i ett så finpolerat skick fram tills det är släppt och för att göra det kan dom inte get ut betakoder till bara de folk som har spelat deras spel mest . Dom försöker få med så många olika datorspecifikationer som dom kan för att optimera spelet så att det ska funka på så många olika typer av datorer som möjligt.

Tybalt
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 854

Neatherblade skrev:
7 år av WoW alla expansioner, SC 2, D2 och expansion ingen beta inv. Ingen rättvisa :(

Nej du har fått din beskärda del redan. ;)

Leedow
Titel Intresserad
Registrerad 2007-06-30
Inlägg 83

Jag har suttit och nött Diablo 2 efter jobbet i veckor nu, i väntan på Diablo 3....
GE MIG NU!

LoyalCrystalean
Titel Veteran
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 1 093

Qubaz skrev:
TexN skrev:
Bah man måste ju ha köpt ett blizzard spel :(

Vem f*n har inte köpt ett blizzard spel?

Vem fan kan logga in på ett låst konto med 4 spel på? Jag blev blåst av Blizzard för ca 2 månader sen och de total-vägrar ta bort authenticator'n från mitt konto såvida jag inte laddar upp en bild av ett ID-bevis, men saken är ju att jag har inte ett enda jävla ID-bevis. Kul va? Så en nyckel är ju 0% chans att få för mig.

aholman
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-02-07
Inlägg 208

Konstigt, kan alla se betaklient nedladdning om man skriver in sin ålder när man går in på account i battle.net?
"
Game Client Downloads

Diablo III

To access the download, please verify your age."

Steffe@Swec
Titel Veteran
Registrerad 2005-10-16
Inlägg 927

aholman skrev:
Konstigt, kan alla se betaklient nedladdning om man skriver in sin ålder när man går in på account i battle.net?
"
Game Client Downloads

Diablo III

To access the download, please verify your age."

Nix. Inte jag i alla fall.

Voorhees
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-27
Inlägg 756

HELVETE FÅR JAG INGEN FÖR??!?!?!?!?

Newklear
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 533

PcGamer skrev:
Godofcheese skrev:
Jag förstår inte hypen med Diablo III ^^., tyckte inte om de första två, eller ja, jag spelade dom knappt, intresserade mig inte "shrugs"
"awaits flame"

Zero303 skrev:
satan i all ära, men jag fattar inte spelen. inget som fångade mitt intresse dock.

Diablo 1-2 är nog bara roligt för de som gillar att få upptäcka nya vapen och rustningar, gillar man inte detta kommer man nog inte få ut så mycket av spelen.

Plus de kanske mest episka mellansekvenserna i PC-spelandets historia, bortsett från de som fanns i WC3 då, såklart.

PcGamer
Titel Storröjare
Registrerad 2008-10-14
Inlägg 3 968

Newklear skrev:
PcGamer skrev:
Godofcheese skrev:
Jag förstår inte hypen med Diablo III ^^., tyckte inte om de första två, eller ja, jag spelade dom knappt, intresserade mig inte "shrugs"
"awaits flame"

Zero303 skrev:
satan i all ära, men jag fattar inte spelen. inget som fångade mitt intresse dock.

Diablo 1-2 är nog bara roligt för de som gillar att få upptäcka nya vapen och rustningar, gillar man inte detta kommer man nog inte få ut så mycket av spelen.

Plus de kanske mest episka mellansekvenserna i PC-spelandets historia, bortsett från de som fanns i WC3 då, såklart.

Ja de var grymma, mycket tack vare de som jag spelade klart det, Warcraft 3 (och framför allt expansionen Frozen Throne) var dock snäppet bättre=).

aholman
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-02-07
Inlägg 208

Jaha, jag har visst haft US betan, men ingen aning hur länge. Game on!

Gen
Gen
Titel Proffs
Registrerad 2004-08-17
Inlägg 2 012

Synd att inte betan fungerar bara :(

Kransen
Titel Noob
Registrerad 2011-10-14
Inlägg 3

Fick en nyckel 4 dagar sedan :)

Timpo
Titel Frågvis
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 10

Ah önskade att jag fick diablo 3 nycklar istället för dota 2 nycklar...

Haziza
Titel Stammis
Registrerad 2005-02-23
Inlägg 536

Like i said, alla som är icke tidigare Diablo spelare får spelet för det mesta. Det är lätt för dom att använda betan som ett försäljningsknep. Dröjer nog inte många år till fören Blizzard har en kris pga spelen de gör inte duger längre.

Timpo
Titel Frågvis
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 10

är ju tyvärr tidigare diablo spelare både 1 och 2 :)

ForTec
Titel LAN-ätare
Registrerad 2011-02-15
Inlägg 89

Jag haft betan ett bra tag och man tröttnar på den, på cirka en vecka. De kommer ni också göra!

Första 3 dagarna är de hur kul som helst, med SK runs, och crafting och testa klasserna.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av PCGamer Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 4 medlemmar online. 1 foruminlägg har postats idag.