Bli medlem på PCGamer:s forum!
Här i PC Gamers forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på PCGamer.se. Läs våra regler.
Thane
Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2007-05-23
Inlägg 5 188

undrar jag me

l3d3l
Titel Spelar på easy
Registrerad 2008-09-17
Inlägg 245

andymikel: 1st, De blev diamant galna och ville ha portföljen du skulle ta från dem. 2nd, De blev fångade som man själv blev och jag tror att The Jackal befriade dem.

BALLS of Baldur
Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-09-04
Inlägg 312

Steiwerd skrev:
Far Cry 2 var ett fjasko. Att folk överhuvudtaget spelar det fortfarande är en gåta.

Inget som helst fel på detta, tror fan jag ska dra igenom det igen bara för det.

Du är bra på mallar, mycket bra !!!! men suger ordentligt när det gäller recensioner. Har du spelat Far Cry egt???? Trodde inte det heller.

Thane
Registrerad 2007-05-23
Inlägg 5 188

Nu har jag börjat spela det igen, men när jag har spelat en stunds så stängs hela datorn av. händer efter kanske 20 minuter varje gång. någon som vet varför?

PingviN
Titel Elitskaldjur
Registrerad 2008-05-30
Inlägg 12 299

Överhettning, gamla drivrutiner, skit-bakom-spakarna, osv.

Thane
Registrerad 2007-05-23
Inlägg 5 188

testar att installera om det

tiger138
Titel Gamer in training
Registrerad 2009-12-30
Inlägg 38

Funkar Far cry 2 med dom här datorspec?

3 ghz med 2 mb cache 800 fsb

2 gig minne ddr2

512mb grafikkort geforce 7500 le

Ercarret
Titel Storröjare
Registrerad 2009-06-09
Inlägg 3 997

tiger138 skrev:
Funkar Far cry 2 med dom här datorspec?

3 ghz med 2 mb cache 800 fsb

2 gig minne ddr2

512mb grafikkort geforce 7500 le

Can You Run It?

tiger138
Titel Gamer in training
Registrerad 2009-12-30
Inlägg 38

Har inte tillgångtill internet.
Annars hade jag ju tagit can you run it

Gäst
Gäst

tiger138 skrev:
Har inte tillgångtill internet.
Annars hade jag ju tagit can you run it

Hur kan du posta här om du inte har tillgång till internet?

Skitkocken
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-02-07
Inlägg 2 737

Han kanske postar från skolan?

tiger138
Titel Gamer in training
Registrerad 2009-12-30
Inlägg 38

Eller mammas & pappas dator:up:

Shodan
Registrerad 2008-05-14
Inlägg 4 556

Efter att ha fått igång mitt GTX 580 så har jag dragit igång med Far Cry 2 igen. Gud vad mysigt det är absolut maxat i 1900x1200 :). Och vilken befrielse efter att ha genomlidit både modern warfare 2 och COD rälsskjutare. MW2 orkade jag aldrig dra igenom och COD verkar inte bättre.

Far Cry 2 är Freeeeedom! Så skönt att få ta egna beslut utan en massa pekpinnar. Förutom visuellt så har spelet verkligen växt. Det gäller att fatta att det här spelet är om resan snarare än om slutmålen. Om man är för målinriktad blir man för frustrerad av alla situationer som dyker upp däremellan. Kartan är smått enorm och antalet busstationer ytterst begränsat. Såg man som negativt först men helt rätt designval så här i efterhand. Minns att jag störde mig på alla spawnande patrullposter och dylikt i början när man var inne på få uppdrag och slutför. Inte så mycket nu längre. Antar att när man väl låst upp en patrullpostering så spawnar den färre fiender eller så har de tonat ner det med patchar?.

Fantastisk atmosfär och mycket bra sandlåda. Gällande storyn så lider jag lite av att ha tagit en paus i ett halvår sådär. Jag får inget riktigt grepp om faktionerna. Jag tar uppdrag utan att riktigt veta vart det hela är på väg men då jag mest flummat runt och inte siktat på huvud uppdraget så är jag bara på 20 %.

Är lite nyfiken på vad det finns för moddar ute? Det är lite störande att kör man på hardcore så måste man mörsa något grymt för att fälla en fiende om man inte träffar huvudet. Föredrar att de gör mer skada allt siktar bättre i stället. Skulle också vilja ha en kikare. Känns smått obegripligt att det inte finns en sådan implementerad i liret. Helst med nattsikte också.

PingviN
Titel Elitskaldjur
Registrerad 2008-05-30
Inlägg 12 299

Shodan skrev:
Efter att ha fått igång mitt GTX 580 så har jag dragit igång med Far Cry 2 igen. Gud vad mysigt det är absolut maxat i 1900x1200 :). Och vilken befrielse efter att ha genomlidit både modern warfare 2 och COD rälsskjutare. MW2 orkade jag aldrig dra igenom och COD verkar inte bättre.

Far Cry 2 är Freeeeedom! Så skönt att få ta egna beslut utan en massa pekpinnar. Förutom visuellt så har spelet verkligen växt. Det gäller att fatta att det här spelet är om resan snarare än om slutmålen. Om man är för målinriktad blir man för frustrerad av alla situationer som dyker upp däremellan. Kartan är smått enorm och antalet busstationer ytterst begränsat. Såg man som negativt först men helt rätt designval så här i efterhand. Minns att jag störde mig på alla spawnande patrullposter och dylikt i början när man var inne på få uppdrag och slutför. Inte så mycket nu längre. Antar att när man väl låst upp en patrullpostering så spawnar den färre fiender eller så har de tonat ner det med patchar?.

Fantastisk atmosfär och mycket bra sandlåda. Gällande storyn så lider jag lite av att ha tagit en paus i ett halvår sådär. Jag får inget riktigt grepp om faktionerna. Jag tar uppdrag utan att riktigt veta vart det hela är på väg men då jag mest flummat runt och inte siktat på huvud uppdraget så är jag bara på 20 %.

Duke Nukem släpps.
Jag håller med dig om något.
Grisar kan flyga?

Tufft.

Shodan skrev:
Skulle också vilja ha en kikare. Känns smått obegripligt att det inte finns en sådan implementerad i liret. Helst med nattsikte också.

Jag har för mig att om du tar fram kartan och högerklickar så åker kikaren fram, var ett bra tag sen jag spelade FC2.

Shodan
Registrerad 2008-05-14
Inlägg 4 556

Tack. Ville minnas att det skulle finnas någon kikare men var inte hundra om det var Crysis eller Far Cry som hade den funktionen.

Thane
Registrerad 2007-05-23
Inlägg 5 188

Far Cry 2 blir intressant igen!

Shodan
Registrerad 2008-05-14
Inlägg 4 556

Vad är poängen med en mod som gör spelet superlätt?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av PCGamer Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 2 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.